Pieczęć elektroniczna Certum.
Pierwsza w Polsce pieczęć bez fizycznej karty i czytnika!

  
Masz wybór. Podpisuj dokumenty za pomocą kodu z telefonu lub czytnikiem z kartą.
Wybierz pieczęć dostosowaną do Twoich potrzeb.
Wybierasz kartę? Podpisujesz tylko na komputerze. Musisz podłączyć czytnik z kartą.
Wybierasz telefon? Podpisujesz na komputerze lub w telefonie. Nie potrzebujesz karty.
Mobilna pieczęć Certum to jedyna bezproblemowo współpracująca ze sprzętem Apple.
To również pierwsze na rynku rozwiązanie umożliwiające zdalne podpisywanie dokumentów.
W razie wątpliwości zadzwoń lub zerknij na sekcję 'Pytania i odpowiedzi'
 
Uzyskanie nowej pieczęci elektronicznej wymaga potwierdzenia tożsamości.
Potwierdzenie tożsamości można wykonać w Punkcie Obsługi Radom, ul.Rwańska 14
lub zamówić usługę w siedzibie firmy (wycena indywidualna).

 Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.

PIECZĘĆ


ELEKTRONICZNA

Mobilna
  • Podpisanie dokumentu? To proste. Wystarczy podać na komputerze kod z aplikacji w telefonie. Nie musisz podpinać karty lub pendrive! Możesz również podpisywać na telefonie. Jedyny do pracy zdalnej.

    Uwaga! Do uzyskania pieczęci wymagane jest potwierdzenie tożsamości. Usługę należy wykonać w Punkcie Obsługi.

    929 zł / 1 rok
    1899 zł / 2 lata

PIECZĘĆ


ELEKTRONICZNA


Z POTWIERDZENIEM


TOŻSAMOŚCI

ZDALNYM

  • Ustalenie wymagań
  • Ustalenie terminów
  • Kontakt przez komunikator
  • Weryfikacja bankowa
  • Weryfikacja wideo
  • Weryfikacja wniosku
  • Wysłanie wniosku
  • Wsparcie telefoniczne

  • Zdalna weryfikacja tożsamości
    wymaga posiadania
    przez wnioskodawcę:


    - dostępu do konta bankowego
    - komunikatora internetowego
    - indywidualnego adresu email
    - urządzenia z kamerą internetową
    - smartfona z dostępem do internetu

    Szczegółowy opis wymagań
    znajdą Państwo w sekcji
    'Pytania i odpowiedzi'


1308 zł / 1 rok
2278 zł / 2 lata
 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Czy musimy się spotkać osobiście?

Kluczowym i wymaganym elementem do uzyskania pieczęci elektronicznej dla firmy jest  przeprowadzenie weryfikacji tożsamości wnioskodawcy. Standardowo odbywa się ona w Punkcie Obsługi i wymaga złożenia podpisu na wniosku w obecności Operatora PPT. Istnieją również alternatywne możliwości: weryfikacja może zostać przeprowadzona zdalnie (po spełnieniu przez użytkownika określonych wymagań / patrz poniżej) lub Operator może ją przeprowadzić w siedzibie zamawiającego (wycena indywidualna). 

Jakie są wymagania techniczne dla zdalnej weryfikacji tożsamości?

Zdalna weryfikacja tożsamości wymaga posiadania przez wnioskodawcę:
- dostępu do polskiego konta bankowego którego wnioskodawca jest głównym właścicielem,
- dostępu do jednego z wymienionych komunikatorów: Cisco Webex lub Microsoft Teams
- dostępu do indywidualnego adresu e-mail
- dostępu do urządzenia z kamerą internetową i mikrofonem
- smartfona z dostępem do internetu i możliwością instalacji wymaganych aplikacji

Jakie dokumenty potrzebuję przedstawić aby uzyskać pieczęć elektroniczną?

Dowód osobisty wnioskodawcy, pełnomocnictwo od osoby zarządzającej potwierdzające dane reprezentowanego podmiotu i pełnioną w nim przez Ciebie funkcję, dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, Regon, KRS, CEiDG). Zadzwoń by zapytać o szczegóły..

Ile jest ważna pieczęć elektroniczna?

Od 24 do 36 miesięcy.  

Ile czekam na wydanie pieczęci? Czy pieczęć jest aktywna od razu?

W przypadku procedury weryfikacji tożsamości w Punkcie Obsługi zazwyczaj można ją uzyskać nawet w ciągu 30 minut. W przypadku zdalnej weryfikacji zazwyczaj okres oczekiwania wynosi 1 dzień roboczy. O wydaniu pieczęci zostaniesz poinformowany mailowo. Należy ją wtedy zainstalować na karcie/komputerze i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.

Czy pieczęć elektroniczną można odnawiać? Co mam zrobić gdy ważność mojej pieczęci się zakończy?

Pieczęci nie można odnawiać. Należy wnioskować o wydanie nowej pieczęci.

Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

Nie. Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Aby uzyskać Fakturę Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres e-mail powiązany z podpisem elektronicznym. 

Czy mogę używać swojej pieczęci elektronicznej na kilku komputerach?

Tak. Pamiętaj jednak iż tak jak większość innych rozwiązań informatycznych wymaga to wcześniejszej instalacji i konfiguracji na każdym komputerze stosownego oprogramowania i sterowników.

Czy mogę unieważnić swoja pieczęć elektroniczną?

Tak. Odbywa się to poprzez stronę panel.certum.pl lub uniewaznienia.certum.pl. Pieczęć należy unieważnić np. w przypadku jego zagubienia. Unieważnienie ma charakter trwały i nieodwracalny.

Czy mogę uzyskać wsparcie dotyczące użytkowania pieczęci?

Tak. Instrukcje oraz pomoc znajdują się na stronie www.certum.pl. Jeśli potrzebujesz skorzystać z zaawansowanej formy wsparcia (konsultacje, wdrożenia oraz szkolenia realizowane przez Pomoc Zdalną) możesz ją zamówić pod naszym numerem telefonu.