Pieczęć elektroniczna Certum. 
Pierwsza w Polsce pieczęć bez fizycznej karty i czytnika!
  
 Masz wybór. Podpisuj dokumenty za pomocą kodu z telefonu lub czytnikiem z kartą.
Wybierz pieczęć dostosowaną do Twoich potrzeb.
Wybierasz kartę? Podpisujesz tylko na komputerze. Musisz podłączyć czytnik z kartą.
Wybierasz telefon? Podpisujesz na komputerze lub w telefonie. Nie potrzebujesz karty. 
Mobilna pieczęć Certum to jedyna bezproblemowo współpracująca ze sprzętem Apple.
To również pierwsze na rynku rozwiązanie umożliwiające zdalne podpisywanie dokumentów.
W razie wątpliwości zadzwoń lub zerknij na sekcję 'Pytania i odpowiedzi'
 
Uzyskanie nowej pieczęci elektronicznej wymaga potwierdzenia tożsamości.
Potwierdzenie tożsamości można wykonać w Punkcie Obsługi Radom, ul.Rwańska 14
lub zamówić usługę w siedzibie firmy (wycena indywidualna).
Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.
    PIECZĘĆ
ELEKTRONICZNA
- 
 
Podpisanie dokumentu? To proste. Wystarczy podać na komputerze kod z aplikacji w telefonie. Nie musisz podpinać karty lub pendrive! Możesz również podpisywać na telefonie. Jedyny do pracy zdalnej.
Uwaga! Do uzyskania pieczęci wymagane jest potwierdzenie tożsamości. Usługę należy wykonać w Punkcie Obsługi.
929 zł / 1 rok
1899 zł / 2 lata
 
PIECZĘĆ
ELEKTRONICZNA
Z POTWIERDZENIEM
TOŻSAMOŚCI
W PUNKCIE OBSŁUGI
Bezproblemowo.
- Wypełnienie wniosku
 - Potwierdzenie tożsamości
 - Wysłanie wniosku
 - Instalacja pieczęci
 - Konfiguracja oprogramowania
 - Nadanie haseł
 - Szkolenie
 - Nawet w 30 minut!
 -  
Ta opcja zawiera weryfikację tożsamości która jest kluczowym i wymaganym elementem procesu uzyskiwania pieczęci elektronicznej. Usługa jest realizowana w Punkcie Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 10-16 lub w siedzibie Klienta (wycena indywidualna)
 
PROMOCJA
1108 zł / 1 rok2078 zł / 2 lata
PIECZĘĆ
ELEKTRONICZNA
Z POTWIERDZENIEM
TOŻSAMOŚCI
ZDALNYM
- Ustalenie wymagań
 - Ustalenie terminów
 - Kontakt przez komunikator
 - Weryfikacja bankowa
 - Weryfikacja wideo
 - Weryfikacja wniosku
 - Wysłanie wniosku
 - Wsparcie telefoniczne
 -  
Zdalna weryfikacja tożsamości
wymaga posiadania
przez wnioskodawcę:
- dostępu do konta bankowego
- komunikatora internetowego
- indywidualnego adresu email
- urządzenia z kamerą internetową
- smartfona z dostępem do internetu
Szczegółowy opis wymagań
znajdą Państwo w sekcji
'Pytania i odpowiedzi'
 
1308 zł / 1 rok
2278 zł / 2 lata
PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy musimy się spotkać osobiście?
Kluczowym i wymaganym elementem do uzyskania pieczęci elektronicznej dla firmy jest przeprowadzenie weryfikacji tożsamości wnioskodawcy. Standardowo odbywa się ona w Punkcie Obsługi i wymaga złożenia podpisu na wniosku w obecności Operatora PPT. Istnieją również alternatywne możliwości: weryfikacja może zostać przeprowadzona zdalnie (po spełnieniu przez użytkownika określonych wymagań / patrz poniżej) lub Operator może ją przeprowadzić w siedzibie zamawiającego (wycena indywidualna).
Jakie są wymagania techniczne dla zdalnej weryfikacji tożsamości?
Zdalna weryfikacja tożsamości wymaga posiadania przez wnioskodawcę:
- dostępu do polskiego konta bankowego którego wnioskodawca jest głównym właścicielem,
- dostępu do jednego z wymienionych komunikatorów: Cisco Webex lub Microsoft Teams
- dostępu do indywidualnego adresu e-mail
- dostępu do urządzenia z kamerą internetową i mikrofonem
- smartfona z dostępem do internetu i możliwością instalacji wymaganych aplikacji
Jakie dokumenty potrzebuję przedstawić aby uzyskać pieczęć elektroniczną?
Dowód osobisty wnioskodawcy, pełnomocnictwo od osoby zarządzającej potwierdzające dane reprezentowanego podmiotu i pełnioną w nim przez Ciebie funkcję, dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, Regon, KRS, CEiDG). Zadzwoń by zapytać o szczegóły..
Ile jest ważna pieczęć elektroniczna?
Od 24 do 36 miesięcy.
Ile czekam na wydanie pieczęci? Czy pieczęć jest aktywna od razu?
W przypadku procedury weryfikacji tożsamości w Punkcie Obsługi zazwyczaj można ją uzyskać nawet w ciągu 30 minut. W przypadku zdalnej weryfikacji zazwyczaj okres oczekiwania wynosi 1 dzień roboczy. O wydaniu pieczęci zostaniesz poinformowany mailowo. Należy ją wtedy zainstalować na karcie/komputerze i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.
Czy pieczęć elektroniczną można odnawiać? Co mam zrobić gdy ważność mojej pieczęci się zakończy?
Pieczęci nie można odnawiać. Należy wnioskować o wydanie nowej pieczęci.
Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
Nie. Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Aby uzyskać Fakturę Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres e-mail powiązany z podpisem elektronicznym.
Czy mogę używać swojej pieczęci elektronicznej na kilku komputerach?
Tak. Pamiętaj jednak iż tak jak większość innych rozwiązań informatycznych wymaga to wcześniejszej instalacji i konfiguracji na każdym komputerze stosownego oprogramowania i sterowników.
Czy mogę unieważnić swoja pieczęć elektroniczną?
Tak. Odbywa się to poprzez stronę panel.certum.pl lub uniewaznienia.certum.pl. Pieczęć należy unieważnić np. w przypadku jego zagubienia. Unieważnienie ma charakter trwały i nieodwracalny.
Czy mogę uzyskać wsparcie dotyczące użytkowania pieczęci?
Tak. Instrukcje oraz pomoc znajdują się na stronie www.certum.pl. Jeśli potrzebujesz skorzystać z zaawansowanej formy wsparcia (konsultacje, wdrożenia oraz szkolenia realizowane przez Pomoc Zdalną) możesz ją zamówić pod naszym numerem telefonu.
    