Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

 

Twój nowy podpis elektroniczny Certum.
Najpopularniejszy podpis elektroniczny w Polsce.

  
Masz wybór. Podpisuj dokumenty za pomocą kodu z telefonu lub czytnikiem z kartą.
Wybierz podpis dostosowany do Twoich potrzeb.
Wybierasz kartę? Podpisujesz tylko na komputerze. Musisz podłączyć czytnik z kartą.
Wybierasz telefon? Podpisujesz na komputerze lub w telefonie. Nie potrzebujesz karty.
Mobilny podpis SimplySign to jedyny bezproblemowo współpracujący ze sprzętem Apple.
To również pierwsze na rynku rozwiązanie umożliwiające zdalne podpisywanie dokumentów.
W razie wątpliwości zadzwoń lub zerknij na sekcję 'Pytania i odpowiedzi'
 
Uzyskanie nowego podpisu elektronicznego wymaga potwierdzenia tożsamości.
Potwierdzenie tożsamości można wykonać w Punkcie Obsługi Radom, ul.Rwańska 14
lub zamówić usługę w siedzibie firmy (wycena indywidualna).

 Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.

Certum SimplySign

CERTUM


SIMPLYSIGN

Podpis mobilny
  • Podpisanie dokumentu? To proste. Wystarczy podać na komputerze kod z aplikacji w telefonie. Nie musisz podpinać karty lub pendrive! Możesz również podpisywać na telefonie. Jedyny do pracy zdalnej.

    Uwaga! Do uzyskania podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości. Usługę należy wykonać w Punkcie Obsługi lub u Notariusza.

    367 zł / 1 rok
    478 zł / 2 lata
    589 zł / 3 lata

NOWY PODPIS


Z POTWIERDZENIEM


TOŻSAMOŚCI


Niezbędne minimum.
  • Wypełnienie wniosku
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Wysłanie wniosku
  • Podpis nawet w 30 minut!

  • Ta opcja zawiera weryfikację tożsamości która jest kluczowym i wymaganym elementem procesu uzyskiwania podpisu elektronicznego. Usługa jest realizowana w Punkcie Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 10-16 lub w siedzibie Klienta (wycena indywidualna)

    Ten wariant nie obejmuje wsparcia w zakresie instalacji i konfiguracji...





546 zł / 1 rok
657 zł / 2 lata
768 zł / 3 lata

CERTUM MINI

CERTUM


MINI

Podpis przenośny
  • Otrzymasz czytnik pendrive USB z umieszczoną w środku miniaturową kartą kryptograficzną. W komplecie etui. Współpracuje z systemem Windows.

    Uwaga! Do uzyskania podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości. Usługę należy wykonać w Punkcie Obsługi lub u Notariusza.

    462 zł / 2 lata
    585 zł / 3 lata

NOWY PODPIS


Z POTWIERDZENIEM


TOŻSAMOŚCI


Niezbędne minimum.
  • Wypełnienie wniosku
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Wysłanie wniosku
  • Podpis nawet w 30 minut!

  • Ta opcja zawiera weryfikację tożsamości która jest kluczowym i wymaganym elementem procesu uzyskiwania podpisu elektronicznego. Usługa jest realizowana w Punkcie Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 10-16 lub w siedzibie Klienta (wycena indywidualna)

    Ten wariant nie obejmuje wsparcia w zakresie instalacji i konfiguracji...





641 zł / 2 lata
764 zł / 3 lata

CERTUM STANDARD

CERTUM


STANDARD

Podpis stacjonarny
  • Otrzymasz czytnik USB ze standardowej wielkości kartą kryptograficzną. Współpracuje z systemem Windows.

    Uwaga! Do uzyskania podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości. Usługę należy wykonać w Punkcie Obsługi lub u Notariusza.

    437 zł / 2 lata
    560 zł / 3 lata

NOWY PODPIS


Z POTWIERDZENIEM


TOŻSAMOŚCI


Niezbędne minimum.
  • Wypełnienie wniosku
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Wysłanie wniosku
  • Podpis nawet w 30 minut!

  • Ta opcja zawiera weryfikację tożsamości która jest kluczowym i wymaganym elementem procesu uzyskiwania podpisu elektronicznego. Usługa jest realizowana w Punkcie Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 10-16 lub w siedzibie Klienta (wycena indywidualna)

    Ten wariant nie obejmuje wsparcia w zakresie instalacji i konfiguracji...





616 zł / 2 lata
739 zł / 3 lata
 

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Czy musimy się spotkać osobiście?

Tak. W przypadku większości nowych podpisów elektronicznych wymagane jest złożenie podpisu na wniosku w obecności Operatora PPT - czyli przeprowadzenie tzw. Potwierdzenia Tożsamości. Nie masz czasu? Przyjedziemy do Ciebie. Zapytaj o szczegóły. Masz konto w Santander Bank? Możesz więcej! Zapytaj o szczegóły.

Ile jest ważny nowo wydany podpis?

Od 12 do 36 miesięcy.  

Ile czekam na wydanie podpisu? Czy podpis jest aktywny od razu?

W większości przypadków możesz uzyskać swój nowy podpis nawet w ciągu 30 minut. Maksymalny okres oczekiwania wynosi 1 dzień roboczy. O wydaniu podpisu zostaniesz poinformowany mailowo. Należy go wtedy zainstalować na karcie/komputerze i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.

Co mam zrobić gdy mój podpis będzie się kończył?

Pierwszą informację na ten temat otrzymasz na 60 dni przed końcem ważności Twojego podpisu. Należy wtedy rozpocząć procedurę odnowienia (nie później jak na 14 dni przed wygaśnięciem). Proces odnowienia możesz przeprowadzić samodzielnie lub z naszym wsparciem (zdalnie lub stacjonarnie) - wybór należy do Ciebie. Odnowienie nie wymaga Potwierdzenia Tożsamości. Jeśli nie przeprowadzisz odnowienia we właściwym czasie konieczne będzie uzyskanie nowego podpisu (jest to znacznie droższe rozwiązanie niż odnowienie)

Mam certyfikat wydany przez inne Centrum Certyfikacji. Czy mogę przejść do Certum?

Tak. W tym celu skontaktuj się z nami by uzyskać szczegóły.

Co potrzebuję do aby uzyskać podpis?

W przypadku standardowego, najczęściej wydawanego tzw. podpisu uniwersalnego wystarczy ważny dowód osobisty lub paszport, adres e-mail oraz nr telefonu. Jeśli natomiast potrzebujesz podpisu z dodatkowymi danymi firmy to konieczne będzie dostarczenie dodatkowych dokumentów, które potwierdzą dane reprezentowanego podmiotu, pełnioną w nim przez Ciebie funkcję (podpis dla prezydentów, burmistrzów, wójtów, notariuszy itp) oraz pełnomocnictwo z firmy - w takim przypadku zapytaj o szczegóły...

Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

Nie. Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Aby uzyskać Fakturę Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres e-mail powiązany z podpisem elektronicznym. 

Czy mogę używać swojego podpisu elektronicznego na kilku komputerach?

Tak. Pamiętaj jednak iż tak jak większość innych rozwiązań informatycznych wymaga to wcześniejszej instalacji i konfiguracji na każdym komputerze stosownego oprogramowania i sterowników.

Czy mogę unieważnić swój podpis elektroniczny?

Tak. Odbywa się to poprzez stronę panel.certum.pl lub uniewaznienia.certum.pl. Podpis należy unieważnić np. w przypadku jego zagubienia. Unieważnienie ma charakter trwały i nieodwracalny.

Czy mogę uzyskać wsparcie dotyczące użytkowania podpisu?

Tak. Instrukcje oraz pomoc znajdują się na stronie www.certum.pl. Jeśli potrzebujesz skorzystać z zaawansowanej formy wsparcia (konsultacje, wdrożenia oraz szkolenia realizowane przez Pomoc Zdalną) możesz ją zamówić pod naszym numerem telefonu.

 

 

 

Witryna stworzona na platformie