Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Odnowienie podpisu elektronicznego Certum
w telefonie

 
Twój mobilny podpis elektroniczny Certum SimplySign traci ważność?

Zapoznaj się z możliwymi wariantami odnowienia, wybierz dostosowany do Twoich potrzeb i dokonaj płatności zgodnie z informacjami przedstawionymi poniżej. W razie pytań lub wątpliwości zerknij na sekcję 'Pytania i odpowiedzi'

 Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.

ODNOWIENIE


SAMODZIELNE

Tanio.
  • Kod do odnowienia

    Otrzymasz kod niezbędny do odnowienia Twojego podpisu. Wybierz ten wariant jeśli potrafisz przeprowadzić proces złożenia wniosku o odnowienie i późniejszej instalacji nowego certyfikatu do podpisu.

    Ta opcja nie zawiera usług wsparcia informatycznego.


180 zł / 1 rok
266 zł / 2 lata
363 zł / 3 lata

ODNOWIENIE


ZE WSPARCIEM


INFORMATYCZNYM

MINIMALNYM

Podstawa.
  • Wypełnienie wniosku
  • Wysłanie wniosku

  • W ramach tego wariantu konsultant pomoże Ci w procesie wypełnienia, podpisania oraz wysłania wniosku o odnowienie podpisu elektronicznego.
    Usługa jest wykonywana w Punkcie Obsługi Klienta lub zdalnie.

    Ten wariant nie zawiera usług instalacji odnowionego certyfikatu.


310 zł / 1 rok
396 zł / 2 lata
493 zł / 3 lata

Dokonaj płatności

Prosimy o wcześniejszy kontakt jeśli nie jesteś jeszcze naszym Klientem.

Nr konta: 63 1050 1793 1000 0092 6306 1690
Odbiorca: HST Computers, ul. Rwańska 14, 26-610 Radom
Wartość: Cena za wybrany wariant
W tytule przelewu napisz: odnowienie, imię i nazwisko, NIP firmy




PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy musimy się spotkać osobiście?

Oczywiście możemy, aczkolwiek nie jest to niezbędne. Jeśli posiadasz stosowną wiedzę i odpowiednio przygotowany komputer to cały proces możesz przeprowadzić samodzielnie. Możesz też zlecić nam wykonanie wszystkich wymaganych czynności (usługa dostępna tylko dla systemów Windows). Zrobimy to zdalnie.

Kiedy należy przeprowadzić odnowienie podpisu?

Zaleca się by odnowienie rozpocząć przynajmniej 14 dni przed upływem terminu ważności certyfikatu. Pozwoli to uniknąć problemów i zachować ciągłość pracy. Pierwsze powiadomienia o możliwości przeprowadzenia odnowienia otrzymasz na 60 dni przed końcem ważności - i możesz już działać...

Czy jeśli wykonam odnowienie np. 30 dni wcześniej to stracę miesiąc?

Nie. Standardowo nowy okres ważności rozpoczyna się od daty wygaśnięcia starego, odnawianego podpisu. Nie stracisz nawet jednego dnia.

Ile trwa proces odnowienia? Czy podpis jest aktywny od razu?

Po złożeniu wniosku odnowiony podpis będzie wydany w terminie do 7 dni roboczych. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy go wtedy zainstalować na karcie/komputerze i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.

Co potrzebuję by przeprowadzić odnowienie?

Potrzebujesz dostępu do maila, swój telefon z zainstalowaną aplikacją SimplySign, dowód osobisty i kod PIN - czyli hasło do podpisu. 

Mój podpis wygasł. Czy mogę go odnowić?

Niestety nie. Jest to niemożliwe technicznie gdyż aneks i wniosek o odnowienie musiałeś podpisać dotychczasowym podpisem. Nie masz już podpisu - więc nie masz czym podpisać... Skontaktuj się z nami w celu uzyskania nowego podpisu.

Mam certyfikat wydany przez inne Centrum Certyfikacji. Czy mogę go odnowić w Certum?

Tak. W tym celu skontaktuj się z nami by uzyskać szczegóły. W ramach odnowienia otrzymasz nowy podpis Certum.

Czy mogę zmienić swoje dane podczas odnowienia?

Tak. Dotyczy to wszystkich danych oprócz adresu email, informacji które są widoczne w składanym podpisie (imię i nazwisko, pesel) oraz niektórych danych identyfikacyjnych, np. NIP.

Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem na podany wyżej nr konta lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Jeśli do płatności przelewem potrzebujesz Faktury Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo przed dokonaniem płatności podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres email powiązany z podpisem elektronicznym. 

Witryna stworzona na platformie