Przeniesienie podpisu konkurencji 
do CERTUM na karcie

Nie jesteś zadowolony ze swojego podpisu?
Przejdź do Certum. Najpopularniejszy podpis elektroniczny w Polsce.

 

Usługa jest skierowana do klientów posiadających polski dowód osobisty, numer pesel i ważny certyfikat kwalifikowany (na karcie) wydany przez innego kwalifikowanego polskiego dostawcę usług zaufania. 
 
Wymagane jest Potwierdzenie Tożsamości w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14.
 
Podpisywanie dokumentów będzie możliwe wyłącznie na komputerze
.
Aby korzystać z podpisu należy na komputerze zainstalować i skonfigurować oprogramowanie.
Opcjonalnie możliwość zakupu usługi wdrożeniowo-szkoleniowej.

Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.

PODPIS


CERTUM

Karta kryptograficzna

  • Uwaga!
    Do przeniesienia podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości w Punkcie Obsługi.
    Usługa jest odpłatna.


    Wybierz wariant
    z potwierdzeniem tożsamości.



184 zł / 2 lata

PODPIS


Z POTWIERDZENIEM


TOŻSAMOŚCI


Niezbędne minimum.
  • Wypełnienie wniosku
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Wysłanie wniosku
  • Podpis nawet w 30 minut!

  • W czasie spotkania wykonamy czynności niezbędne do złożenia wniosku o wydanie podpisu elektronicznego Certum.

    Ten wariant nie obejmuje wsparcia w zakresie instalacji i konfiguracji... Korzystna cena – dla samodzielnych…







332 zł / 2 lata
 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy musimy się spotkać osobiście?

Tak. Jest to niezbędne dla złożenia wniosku i przeprowadzenia Potwierdzenia Tożsamości. Pozostałe czynności instalacyjne i szkoleniowe możemy wykonać zdalnie (usługa dostępna tylko dla systemów Windows).

Kiedy należy przeprowadzić przeniesienie podpisu do Certum?

Zaleca się by przeniesienie rozpocząć nie później jak na 14 dni przed upływem terminu ważności obecnego certyfikatu. Pozwoli to uniknąć problemów i zachować ciągłość pracy.

Czy jeśli wykonam przeniesienie to stracę swój dotychczasowy podpis? 

Nie. Otrzymasz nowy podpis Certum - a dotychczasowy będzie wciąż działał do końca swojej ważności. .

Ile trwa proces przeniesienia? Czy podpis jest aktywny od razu?

Nie. Po złożeniu wniosku przenoszony podpis będzie wydany w terminie do 7 dni roboczych. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy go wtedy zainstalować na urządzeniach i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.

Co potrzebuję by przeprowadzić przeniesienie ?

Potrzebujesz dowód osobisty, dostępu do maila oraz komputera na którym posiadasz zainstalowany swój dotychczasowy podpis (i oczywiście sam podpis i hasło do niego) wydany przez konkurencyjne Centrum Certyfikacji (nie Certum).

Mój podpis wygasł. Czy mogę go przenieść?

Niestety nie. Jest to technicznie niemożliwe gdyż aneks i wniosek o przeniesienie należy podpisać dotychczasowym certyfikatem. Nie masz już podpisu - więc nie masz czym podpisać... Należy skontaktować się z nami w celu uzyskania nowego podpisu.

Czy mogę zmienić swoje dane podczas przeniesienia?

Tak - lecz nie dotyczy to nazwiska oraz niektórych danych identyfikacyjnych, np. NIP.

Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem na podany wyżej nr konta lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Jeśli do płatności przelewem potrzebujesz Faktury Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo przed dokonaniem płatności podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres email powiązany z podpisem elektronicznym.