Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Przeniesienie podpisu konkurencji 
do CERTUM SimplySign

  
Nie jesteś zadowolony ze swojego podpisu?
Przejdź do Certum. Najpopularniejszy podpis elektroniczny w Polsce.

 

Usługa jest skierowana do klientów posiadających ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez innego kwalifikowanego polskiego dostawcę usług zaufania. Wymagane jest posiadanie polskiego dowodu osobistego i numeru pesel. 
 
Cały proces odbywa się zdalnie i nie wymaga potwierdzenia tożsamości!
  
SimplySign nie wymaga czytnika lub karty.
Możesz podpisywać dokumenty  jak dotychczas na komputerze - przy pomocy kodu pojawiającego się w telefonie
lub bezpośrednio w telefonie za pomocą zainstalowanej w nim aplikacji .
Jedyny do pracy zdalnej. 
Jedyny działający także na Apple.
Opcjonalnie możliwość zakupu usługi wdrożeniowo-szkoleniowej.
 

 Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.

CERTUM


SIMPLYSIGN

Podpis mobilny

  • Do uzyskania podpisu wymagane jest wygenerowanie, podpisanie i przesłanie wniosku oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania na urządzeniach.


183 zł / 1 rok
269 zł / 2 lata
367 zł / 3 lata
  

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy musimy się spotkać osobiście?

Oczywiście możemy, aczkolwiek nie jest to niezbędne. Jeśli posiadasz stosowną wiedzę i odpowiednio przygotowany komputer to cały proces możesz przeprowadzić samodzielnie. Możesz też zlecić nam wykonanie wszystkich wymaganych czynności (usługa dostępna tylko dla systemów Windows). Zrobimy to zdalnie.

Kiedy należy przeprowadzić przeniesienie podpisu do Certum?

Zaleca się by przeniesienie rozpocząć nie później jak na 14 dni przed upływem terminu ważności obecnego certyfikatu. Pozwoli to uniknąć problemów i zachować ciągłość pracy.

Czy jeśli wykonam przeniesienie to stracę swó j dotychczasowy podpis? 

Nie. Otrzymasz nowy podpis Certum - a dotychczasowy będzie wciąż działał do końca swojej ważności. .

Ile trwa proces przeniesienia? Czy podpis jest aktywny od razu?

Nie. Po złożeniu wniosku przenoszony podpis będzie wydany w terminie do 7 dni roboczych. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy go wtedy zainstalować na urządzeniach i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie. Wyjątkiem jest to oferta dla Klientów Santander - gdzie podpis jest uzyskiwany nawet w ciągu 30 minut. Zadzwoń by uzyskać szczegóły.

Co potrzebuję by przeprowadzić przeniesienie ?

Potrzebujesz dowód osobisty, dostępu do maila oraz komputera na którym posiadasz zainstalowany swój dotychczasowy podpis (i oczywiście sam podpis i hasło do niego) wydany przez konkurencyjne Centrum Certyfikacji (nie Certum).

Mój podpis wygasł. Czy mogę go przenieść?

Niestety nie. Jest to technicznie niemożliwe gdyż aneks i wniosek o przeniesienie należy podpisać dotychczasowym certyfikatem. Nie masz już podpisu - więc nie masz czym podpisać... Należy skontaktować się z nami w celu uzyskania nowego podpisu.

Czy mogę zmienić swoje dane podczas przeniesienia?

Tak - lecz nie dotyczy to nazwiska oraz niektórych danych identyfikacyjnych, np. NIP.

Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem na podany wyżej nr konta lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Jeśli do płatności przelewem potrzebujesz Faktury Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo przed dokonaniem płatności podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres email powiązany z podpisem elektronicznym. 

 

 

 

Witryna stworzona na platformie