Przeniesienie podpisu elektronicznego Certum
z karty do telefonu
Twój podpis elektroniczny Certum traci ważność?
To najlepszy i najtańszy moment na przeniesienie go z karty do telefonu.
Uwolnisz się od konieczności posiadania i podłączania do komputera czytnika lub karty.
Zamiast tego wystarczy podanie kodu z ekranu Twojego smartfona.
A podpisywać dokumenty tak jak dotychczas będzie można na komputerze
lub teraz nawet bezpośrednio w telefonie!
Twój podpis zawsze przy Tobie.
Zawsze pod Twoją kontrolą.
Zapoznaj się z możliwymi wariantami przeniesienia, wybierz dostosowany do Twoich potrzeb i dokonaj płatności zgodnie z informacjami przedstawionymi poniżej. W razie pytań lub wątpliwości zerknij na sekcję 'Pytania i odpowiedzi'
Ceny brutto. Zawierają podatek VAT.
PRZENIESIENIE
SAMODZIELNE
- Kod na przeniesienie
Otrzymasz kod niezbędny do przeniesienia Twojego podpisu.
Uwaga! Wybierz ten wariant tylko jeśli potrafisz samodzielnie przeprowadzić proces aktywacji i późniejszej instalacji podpisu.
Ta opcja nie zawiera usług wsparcia technicznego.
239 zł / 1 rok
362 zł / 2 lata
485 zł / 3 lata
PRZENIESIENIE
Z AKTYWACJĄ
- Kod na przeniesienie
- Zdalna aktywacja
- Zdalne wypełnienie aneksu
- Zdalne wysłanie wniosku
-
W ramach usługi konsultant zdalnie połączy się z Twoim komputerem i pomoże Ci wypełnić oraz wysłać elektronicznie dokumenty niezbędne w procesie przeniesienia.
Ten wariant nie zawiera usług instalacji przeniesionego podpisu.
339 zł / 1 rok
462 zł / 2 lata
585 zł / 3 lata
PRZENIESIENIE
Z AKTYWACJĄ
I INSTALACJĄ
- Kod na przeniesienie
- Zdalna aktywacja
- Zdalne wypełnienie aneksu
- Zdalne wysłanie wniosku
- Instalacja i konfiguracja
- Szkolenie
-
W ramach usługi pomożemy Ci wypełnić, podpisać oraz przesłać wniosek o przeniesienie podpisu, a następnie wykonamy instalację i niezbędną konfigurację oprogramowanie na komputerze i telefonie. W ramach tej usługi otrzymasz przeszkolenie z korzystania z podpisu mobilnego. Profesjonalnie, szybko i komfortowo.
439 zł / 1 rok
562 zł / 2 lata
685 zł / 3 lata
Dokonaj płatności
Prosimy o wcześniejszy kontakt jeśli nie jesteś jeszcze naszym Klientem.
Nr konta: 63 1050 1793 1000 0092 6306 1690
Odbiorca: HST Computers, ul. Rwańska 14, 26-610 Radom
Wartość: Cena za wybrany wariant
W tytule przelewu napisz: przeniesienie, imię i nazwisko, NIP firmy
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy musimy się spotkać osobiście?
Oczywiście możemy, aczkolwiek nie jest to niezbędne. Jeśli posiadasz stosowną wiedzę i odpowiednio przygotowany komputer to cały proces możesz przeprowadzić samodzielnie. Możesz też zlecić nam wykonanie wszystkich wymaganych czynności (usługa dostępna tylko dla systemów Windows). Zrobimy to zdalnie.
Kiedy należy przeprowadzić przeniesienie podpisu?
Zaleca się by przeniesienie rozpocząć przynajmniej 14 dni przed upływem terminu ważności certyfikatu. Pozwoli to uniknąć problemów i zachować ciągłość pracy. Pierwsze kroki możesz natomiast podjąć już po otrzymaniu powiadomienia na 60 dni przed końcem ważności dotychczasowego podpisu - i możesz już działać...
Czy jeśli wykonam przeniesienie np. 30 dni wcześniej to stracę miesiąc?
Nie. Standardowo nowy okres ważności rozpoczyna się od daty wygaśnięcia dotychczasowego podpisu na karcie. Nie stracisz nawet jednego dnia.
Ile trwa proces przeniesienia? Czy podpis jest aktywny od razu?
Nie. Po złożeniu wniosku przenoszony podpis będzie wydany w terminie do 7 dni roboczych. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy go wtedy zainstalować na karcie/komputerze i ewentualnie skonfigurować oprogramowanie.
Co potrzebuję by przeprowadzić przeniesienie ?
Potrzebujesz dostępu do maila, swój dotychczasowy podpis Certum (karta lub pendrive), dowód osobisty i kod PIN - czyli hasło do podpisu.
Mój podpis wygasł. Czy mogę go przenieść?
Niestety nie. Jest to technicznie niemożliwe gdyż aneks i wniosek o przeniesienie należało podpisać dotychczasowym certyfikatem. Nie masz już podpisu - więc nie masz czym podpisać... Należy skontaktować się z nami w celu uzyskania nowego podpisu.
Mam certyfikat wydany przez inne Centrum Certyfikacji. Czy mogę go przenieść do Certum?
Tak. W tym celu skontaktuj się z nami by uzyskać szczegóły. W ramach przeniesienia otrzymasz nowy podpis Certum. Więcej informacji tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podczas przeniesienia?
Tak. Dotyczy to wszystkich danych oprócz adresu email, informacji które są widoczne w składanym podpisie (imię i nazwisko, pesel) oraz niektórych danych identyfikacyjnych, np. NIP.
Czy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
Wszystkie usługi certyfikacyjne realizowane są po otrzymaniu Twojej płatności. Możesz jej dokonać przelewem na podany wyżej nr konta lub osobiście w Punkcie Obsługi Radom ul.Rwańska 14 (gotówka, karta, Blik). Jeśli do płatności przelewem potrzebujesz Faktury Pro-Forma skontaktuj się z nami mailowo przed dokonaniem płatności podając wybrany wariant i numer NIP nabywcy/odbiorcy.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Po otrzymaniu Twojej płatności za usługi certyfikacyjne otrzymasz Fakturę VAT. Jest ona zazwyczaj generowana z datą otrzymania wpływu i standardowo wysyłana na Twój adres email powiązany z podpisem elektronicznym.